Privacy
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor het aanvragen van eHerkenning.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Binnen het eHerkenningsstelsel zijn er afspraken gemaakt met betrekking tot incidenten en de oplostijd.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Nee, de gebruiksvoorwaarden zijn onderdeel van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten.
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen.
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
De informatiesystemen van We-ID moeten regelmatig worden beoordeeld op naleving van de beleidsregels en normen van de organisatie voor informatiebeveiliging.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U heeft een foutmelding gekregen, omdat de persoonsgegevens ontbreken.
-
Welke personen worden er bedoeld met de wettelijke vertegenwoordiger?
Dit is de wettelijke vertegenwoordiger van uw organisatie zoals het in het Handelsregister van het KVK staat geregistreerd.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
Overige vragen
-
Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.
-
Waarom biedt We-ID geen eHerkenning verwerkersovereenkomst aan?
In het kader van eHerkenning zijn wij volgens het afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website. Houdt...
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor een regulier eHerkenningsmiddel 3 middel?
Met een regulier eHerkenningsmiddel op niveau 3 kunt u voor meer dan alleen de belastingdienst inloggen. Hiervoor krijgt u geen compensatie.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien u een vraag of opmerking heeft over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een bedrijf beëindigen?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door ons dit opzeggingsformulier ingevuld en ondertekend toe te s...
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
Dat kunt u via dit opzegformulier doen.
... -
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn Belastingdienst eHerkenningsmiddel?
Dit kunt u doen op de website van het RVO
-
Waar vind ik meer informatie over de rebranding van Connectis naar We-ID?
Bekijk de veelgestelde vragen over de rebranding.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website. Houdt...
-
Is het mogelijk om vanuit het buitenland in te loggen met eHerkenning?
Dat is mogelijk. U kunt vanuit elk land inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
-
Welke ketenmachtiging heb ik als intermediair nodig voor de TVL?
De TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) wordt via het RVO aangeboden, daar heeft u, als intermediair, d...
-
Hoe kan ik met mijn EH3 middel inloggen voor mijn Fiscale eenheid?
Dit kunt u doen nadat u bent ingelogd bij de belastingdienst.
-
Waar vind ik meer informatie over Wet Digitale Overheid?
Lees meer in een nieuwsbericht geschreven door Connectis (link)
-
Hoe vind ik mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U heeft een foutmelding gekregen, omdat de persoonsgegevens ontbreken.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Hoe gebruik ik eHerkenning binnen Europa
Bekijk onze website voor meer informatie
-
Is een ketenmachtiging te gebruiken om in te loggen voor een fiscale eenheid bij de belastingdienst?
Helaas is dit niet mogelijk
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.