We-ID support
Help center naar We-ID.nl
  • Support
  • Tarieven & facturatie

Hoe kunnen we u helpen?

Stel uw vraag hiernaast, of vind uw antwoord hieronder.





Tarieven & facturatie

  • Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?

    Dat kunt u doen via een opzegformulier dat voor u van toepassing is.

    384598%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    327298%
  • Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    232699%
  • Hoe kan ik automatische incasso aanvragen en/of het rekeningnummer wijzigen?

    Als u ons een SEPA machtiging toestuurt dan zorgen wij dat het rekeningnummer voor u wordt aangepast.

    140798%
  • Waarom wordt mijn eHerkenningsmiddel stilzwijgend met 12 of 36 maanden verlengd?

    Dit is vastgelegd in de algemene voorwaarden van We-ID

    94797%
  • Wat zijn de tarieven van een spoedaanvraag?

    Tarieven regulier en voor ketenmachtigingen

    75898%
  • Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?

    Nee, wij gaan uit van de gegevens zoals deze vermeld staan in de KvK.

    73698%
  • Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?

    Dat doet u eenvoudig via onze website.

    72499%
  • Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?

    U kunt deze vinden op onze website.

    30799%
  • Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?

    Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.

    30198%
Direct een vraag stellen? Wij zitten elke werkdag klaar om u te helpen, klik hier.
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Storing en Onderhoud
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
Footer Logo

©2023 We-ID