Ketenmachtigingen
-
Kan ik een intermediair machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Waar vind ik de instructies voor het aanvragen van Ketenmachtigingen?
Instructies ketenmachtigingen intermediairs
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Helaas is dit niet mogelijk, dit is alleen mogelijk met een regulier EH3 eHerkenningsmiddel.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau is er nodig om als intermediair met een ketenmachtiging te kunnen werken?
Om als intermediair te werken met een ketenmachtiging dan heeft u daarvoor betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig.
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Dit kan gemakkelijk via de We-ID Beheermodule
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Hoe kan ik als intermediair een afgegeven ketenmachtiging van een relatie registreren in de beheermodule?
U kunt in de beheermodule naar het kopje ''ketenmachtigingen'' gaan en nieuwe ketenmachtigingen toevoegen.
-
Mag ik als directeur, met een OTP-device, mijn EH3 middel verstrekken aan mijn medewerkers?
Nee, dit is niet toegestaan omdat een eHerkenningsmiddel een persoonlijk inlogmiddel is.
-
Hoe kan ik het beste een ketenmachtiging aanvragen als mijn relatie in het buitenland woont?
U kunt dan het beste de spoedaanvraag indienen.
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
-
Wat gebeurt er als de beheerder van ketenmachtigingen uit dienst gaat en het account wordt beëindigd?
Als het middel is beëindigd worden ook alle ketenmachtigingen beëindigd. U dient deze opnieuw aan te vragen.
-
Ik krijg de melding dat een klant al is uitgenodigd maar ik heb de ketenmachtiging al verwijderd en opnieuw uitgevraagd.
U kunt contact opnemen met eh-support@we-id.nl om u te helpen.