We-ID support
Help center naar We-ID.nl
  • Support
  • Inloggen

Hoe kunnen we u helpen?

Stel uw vraag hiernaast, of vind uw antwoord hieronder.





Inloggen

  • Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam niet meer weet?

    Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct in uw mail toegestuurd. Hiervoor heeft u uw postcode en e-mailadres nodig. 

    119896%
  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer.

    Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    116298%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de profielpagina kunt u dit controleren.

    50893%
  • Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met de OTP?

    Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw We-ID eHerkenningsmiddel. Neem contact op met de klantenservice.

    32395%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.

    242100%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    Om de machtiging te verlengen logt u in op de Beheermodule. 

    23598%
  • Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?

    Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.

    23296%
  • Wat zijn de vereisten bij het maken van een nieuwe wachtwoord?

    Het wachtwoord dient aan een aantal eisen te voldoen. Bekijk hier de volledige lijst.

    22397%
Direct een vraag stellen? Wij zitten elke werkdag klaar om u te helpen, klik hier.
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
Footer Logo

©2021 We-ID