Wijzigingen
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de Beheermodule.
-
Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?
Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op wanneer dit mogelijk is.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?
Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.
-
Wat doe ik als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Deze kunt u wijzigen door een wijzigingsformulier in te vullen.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.
-
Hoe kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
U kunt hiervoor een wijzigingsformulier invullen.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
EHerkenning is een persoonsgebonden inlogmiddel. De beheerder of gebruiker van het EH middel is vera...
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
Indien u gegevens ziet die niet kloppen, kunt u contact opnemen met onze Customer Service.
... -
Ik wil graag een wijziging doorvoeren alleen kan ik niet het juiste formulier vinden, hebben jullie een pagina voor wijzigingen?
Waar kan ik de wijzigingspagina vinden?
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
Indien u een e-mail heeft ontvangen over ontkoppelen en u heeft hier nog vragen over, dan kunt u con...
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen in de Beheermodule.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen.