Vragen en antwoorden
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
-
Mag ik als directeur, met een OTP-device, mijn EH3 middel verstrekken aan mijn medewerkers?
Nee, dit is niet toegestaan omdat een eHerkenningsmiddel een persoonlijk inlogmiddel is.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Hoe kan ik het beste een ketenmachtiging aanvragen als mijn relatie in het buitenland woont?
U kunt dan het beste de spoedaanvraag indienen.
-
Ik krijg de melding dat een klant al is uitgenodigd maar ik heb de ketenmachtiging al verwijderd en opnieuw uitgevraagd.
U kunt contact opnemen met eh-support@we-id.nl om u te helpen.
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is allang uitgeschreven bij het KvK.
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is uitgeschreven bij het KvK.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.