We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?

    De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID

    67799%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    66398%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    659988%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    659096%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    657798%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    653096%
  • Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    618099%
  • Ik kan niet meer inloggen.

    De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:

    581790%
  • Hoe kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?

    Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op wanneer dit mogelijk is.

    579298%
  • Kan ik een intermediair machtigen?

    Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.

    576999%
Toon meer

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud