Vragen en antwoorden
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?
De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.
-
Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.
-
Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?
De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op wanneer dit mogelijk is.
-
Kan ik een intermediair machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.