We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    95496%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    952099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    95192%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    949794%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    947799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    938794%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    91699%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    915100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    909196%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    95496%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    952099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    95192%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    949794%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    947799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    938794%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    91699%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    915100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    909196%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    95496%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    952099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    95192%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    949794%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    947799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    938794%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    91699%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    915100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    909196%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    95496%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    952099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    95192%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    949794%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    947799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    938794%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    91699%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    915100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    909196%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    95496%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    952099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    95192%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    949794%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    947799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    938794%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    91699%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    915100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    909196%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    95496%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    952099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    95192%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    949794%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    947799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    938794%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    91699%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    915100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    909196%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    88599%
Toon meer
  • « Go to Previous Page
  • Page 1
  • Interim pages omitted …
  • Page 7
  • Page 8
  • Page 9
  • Page 10
  • Page 11
  • Interim pages omitted …
  • Page 25
  • Go to Next Page »

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud