We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    825893%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80897%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    791099%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    78991%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    77999%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    77798%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    74399%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    73298%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    711890%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    694985%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud