Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
Om de machtiging te verlengen, logt de beheerder in op de Beheermodule.
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor het aanvragen van eHerkenning.
-
Wat is een PKIoverheid certificaat en waar vraag ik deze aan?
Public Key Infrastructure
-
Hoe kan ik de We-ID Beheermodule aanvragen?
Indien u een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 2+ of hoger heeft, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheermodule als beheerder.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Maak gebruik van de zoekfunctie op de homepage om het niveau te achterhalen.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.
-
Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met de OTP?
Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw We-ID eHerkenningsmiddel. Neem contact op met de klantenservice.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen in de Beheermodule.
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.