Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor een regulier eHerkenningsmiddel 3 middel?
Met een regulier eHerkenningsmiddel op niveau 3 kunt u voor meer dan alleen de belastingdienst inloggen. Hiervoor krijgt u geen compensatie.
-
Hoe zet ik een bestaand middel om naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via de Beheermodule.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractduur die u kiest. U kunt de actuele tarieven vinden op onze tarievenpagina.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Is het mogelijk om vanuit het buitenland in te loggen met eHerkenning?
Dat is mogelijk. U kunt vanuit elk land inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
-
Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik niet inloggen op het niveau van mijn oude eHerkenningsmiddel. Wat moet ik doen?
Indien u zelf geen beheerder bent, dient u uw beheerder te vragen om de juiste machtigingen op het nieuwe middel te activeren.
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.