Vragen en antwoorden
-
Hoe moet ik in de Beheermodule een extra beheerder of gebruiker aanmelden?
Een extra beheerder of gebruiker aanmelden doet u via een wijzigingsformulier.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?
Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.
-
Waar dient mijn kopie identiteitsbewijs aan te voldoen?
U mag het BSN doorstrepen
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Kan ik met spoed een eHerkenningsmiddel aanvragen?
Indien u de spoedprocedure op werkdagen voor 14:00 uur start, verwerken wij deze nog dezelfde dag.