We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    855393%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    84998%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    83799%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    81198%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    80999%
  • Hoe zet ik een bestaand middel om naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.

    78100%
  • Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?

    De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID

    76499%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    755384%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    750889%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    73498%
Toon meer

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud