Vragen en antwoorden
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier
-
Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2
Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.
-
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?
Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de profielpagina kunt u dit controleren.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?