Vragen en antwoorden
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Helaas is dit niet mogelijk, dit is alleen mogelijk met een regulier EH3 eHerkenningsmiddel.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, heeft u EH3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Wat zijn de tarieven van een spoedaanvraag?
Tarieven regulier en voor ketenmachtigingen
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.