Vragen en antwoorden
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Dit kan, de medewerker dient te beschikken over EH3 en de juiste machtigingen
-
Waar dient mijn kopie identiteitsbewijs aan te voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de Beheermodule.
-
Wat is er nodig om mijn EH4 certificaat te kunnen koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen
-
Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?
Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.