We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    1313100%
  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

    Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    1289496%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over een nieuw bericht, maar zie niets in de berichtenbox. Hoe komt dat?

    Wanneer u een melding per e-mail ontvangt dat er een nieuw bericht beschikbaar is in de berichtenbox, maar dit bericht niet zichtbaar is na inloggen, kunnen de onderstaande situaties van toepassing zijn.

    12298%
  • Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2

    Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.

    110086%
  • Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?

    Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.

    105895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    103096%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    100699%

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud