Vragen en antwoorden
-
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is allang uitgeschreven bij het KvK.
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is uitgeschreven bij het KvK.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Zijn ketenmachtigingen persoonsgebonden?
Zijn ketenmachtigingen persoonsgebonden?
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via de beheermodule. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de aanvraag meerdere Kvk's.
-
Waarom moet ik bij een upgrade het hele bedrag betalen?
Een eHerkenningsmiddel met een hoger betrouwbaarheidsniveau is een geheel ander product waar andere voorwaarden aan verbonden zijn.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.