Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
Dit kunt u doen nadat u bent ingelogd bij de belastingdienst.
-
Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?
De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?
Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.
-
Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.
-
Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?
De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.