Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen
-
Ik heb mijn rechtsvorm veranderd en een nieuw KvK-nummer gekregen. Kan mijn eHerkenning worden overgezet?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe zet ik een bestaand middel om naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?
Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.
-
Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2
Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.