Vragen en antwoorden
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Wat is er nodig om mijn EH4 certificaat te kunnen koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.
-
Ik krijg de melding dat een klant al is uitgenodigd maar ik heb de ketenmachtiging al verwijderd en opnieuw uitgevraagd.
U kunt contact opnemen met eh-support@we-id.nl om u te helpen.
-
Wat is phishing?
Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Dit kan, de medewerker dient te beschikken over EH3 en de juiste machtigingen
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Waar dient mijn kopie identiteitsbewijs aan te voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de Beheermodule.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen