Vragen en antwoorden
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
Een Beheerder kan dit eenvoudig doen in de Beheermodule door de gebruiker op te zeggen. Hoe de Beheerder dit doet, leest u hier.
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor het aanvragen van eHerkenning.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
-
Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met de OTP?
Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw We-ID eHerkenningsmiddel. Neem contact op met de klantenservice.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Hoe kan ik de We-ID Beheermodule aanvragen?
Indien u een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 2+ of hoger heeft, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheermodule als beheerder.
-
Hoe zet ik een bestaand middel om naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.