Vragen en antwoorden
-
Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?
Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.
-
Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?
Inloggen op de Beheermodule kan via de website.
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?
Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen.
-
Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?
Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.