Vragen en antwoorden
-
Kan ik een intermediair machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.
-
Wat is een OTP device?
Een OTP Device is een One Time Password generator. Iedere keer dat u gaat inloggen genereert dit apparaat een tijdelijk wachtwoord.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
U kunt deze downloaden van onze website.
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
-
Kkunt u niet inloggen?
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?
Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.