We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?

    U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.

    543997%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.

    540597%
  • Wat is het postadres van We-ID?

    Het postadres van We-ID is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    5398%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    52195%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    518193%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    50398%
  • Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?

    Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.

    472298%
  • Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.

    471699%
  • Kan ik met spoed een eHerkenningsmiddel aanvragen?

    Indien u de spoedprocedure op werkdagen voor 14:00 uur start, verwerken wij deze nog dezelfde dag. 

    466099%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Aanvragen voor nieuwe eHerkenningsmiddelen worden gemiddeld binnen 1 week verwerkt (indien correct en compleet ingevuld). 

    462196%
Toon meer

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud