Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?
Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.
-
Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.
-
Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?
De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.
-
Alles over de berichtenbox van We-ID
We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.