Vragen en antwoorden
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?
Dat kunt u doen via een opzegformulier dat voor u van toepassing is.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via de beheermodule. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de aanvraag meerdere Kvk's.
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?
Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?
U kunt bestaande machtigingen wijzigen; beëindigen, schorsen, activeren of verlengen.
-
Waar dient mijn kopie identiteitsbewijs aan te voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.