Vragen en antwoorden
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
-
Is het mogelijk om vanuit het buitenland in te loggen met eHerkenning?
Dat is mogelijk. U kunt vanuit elk land inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
-
Welk betrouwbaarheidsniveau is er nodig om als intermediair met een ketenmachtiging te kunnen werken?
Om als intermediair te werken met een ketenmachtiging dan heeft u daarvoor betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig.
-
Hoe kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
U kunt hiervoor een wijzigingsformulier invullen.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.
-
Welke personen worden er bedoeld met de wettelijke vertegenwoordiger?
Dit is de wettelijke vertegenwoordiger van uw organisatie zoals het in het Handelsregister van het KVK staat geregistreerd.
-
Wat zijn de tarieven van een spoedaanvraag?
Tarieven regulier en voor ketenmachtigingen
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, bijvoorbeeld voor de aangifte omzetbelasting, heeft u eHerkenning niveau 3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.