Vragen en antwoorden
-
Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?
Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.
-
Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?
Inloggen op de Beheermodule kan via de website.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier
-
Hoe zet ik een bestaand middel om naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?
Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen.
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.