Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Inzicht in uw abonnementstype
Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?
Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.