Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor een regulier eHerkenningsmiddel 3 middel?
Met een regulier eHerkenningsmiddel op niveau 3 kunt u voor meer dan alleen de belastingdienst inloggen. Hiervoor krijgt u geen compensatie.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via de Beheermodule.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractduur die u kiest. U kunt de actuele tarieven vinden op onze tarievenpagina.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Waar vind ik de handleiding voor gebruik van de We-ID Beheermodule?
De laatste versie van de handleiding van de We-ID Beheermodule vindt u hier (link).
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de Beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.