Vragen en antwoorden
-
Is een ketenmachtiging te gebruiken om in te loggen voor een fiscale eenheid bij de belastingdienst?
Helaas is dit niet mogelijk
-
Waar kan ik het formulier wijzigen uitgifte adres vinden?
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Hoe kan ik als intermediair een afgegeven ketenmachtiging van een relatie registreren in de beheermodule?
U kunt in de beheermodule naar het kopje ''ketenmachtigingen'' gaan en nieuwe ketenmachtigingen toevoegen.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
-
Mag ik als directeur, met een OTP-device, mijn EH3 middel verstrekken aan mijn medewerkers?
Nee, dit is niet toegestaan omdat een eHerkenningsmiddel een persoonlijk inlogmiddel is.