We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    987899%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    977894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    972099%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    966694%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    946100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    935496%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    93599%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    92799%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    92098%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    892393%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    987899%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    977894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    972099%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    966694%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    954093%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    946100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    935496%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    93599%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    92799%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    92098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    987899%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    977894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    972099%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    954093%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    946100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    935496%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    93599%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    92799%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    92098%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    892393%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.

    545097%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    53596%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    522093%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    51198%
  • Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?

    Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.

    475398%
  • Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.

    474899%
  • Kan ik met spoed een eHerkenningsmiddel aanvragen?

    Indien u de spoedprocedure op werkdagen voor 14:00 uur start, verwerken wij deze nog dezelfde dag. 

    470599%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn Belastingdienst eHerkenningsmiddel?

    Dit kunt u doen op de website van het RVO

    465699%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Aanvragen voor nieuwe eHerkenningsmiddelen worden gemiddeld binnen 1 week verwerkt (indien correct en compleet ingevuld). 

    464996%
  • Wat kan ik doen als mijn eHerkenningsmiddel is geblokkeerd?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen zodat uw account wordt gedeblokkeerd

    457998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    987899%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    977894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    972099%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    966694%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    954093%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    946100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    935496%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    93599%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    92799%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    92098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    987899%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    977894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    972099%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    966694%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    954093%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    946100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    935496%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    93599%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    92799%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    92098%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud