Vragen en antwoorden
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de Beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via de Beheermodule.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractduur die u kiest. U kunt de actuele tarieven vinden op onze tarievenpagina.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de Beheermodule op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.
-
Waar vind ik de handleiding voor gebruik van de We-ID Beheermodule?
De laatste versie van de handleiding van de We-ID Beheermodule vindt u hier (link).
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Nee, wij gaan uit van de gegevens zoals deze vermeld staan in de KvK.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.