Vragen en antwoorden
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Helaas is dit niet mogelijk, dit is alleen mogelijk met een regulier EH3 eHerkenningsmiddel.
-
Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik niet inloggen op het niveau van mijn oude eHerkenningsmiddel. Wat moet ik doen?
Indien u zelf geen beheerder bent, dient u uw beheerder te vragen om de juiste machtigingen op het nieuwe middel te activeren.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
-
Is het mogelijk om vanuit het buitenland in te loggen met eHerkenning?
Dat is mogelijk. U kunt vanuit elk land inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.
-
Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met de OTP?
Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw We-ID eHerkenningsmiddel. Neem contact op met de klantenservice.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Nee, wij gaan uit van de gegevens zoals deze vermeld staan in de KvK.
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
Om de machtiging te verlengen logt u in op de Beheermodule.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, heeft u EH3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Hoe kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
U kunt hiervoor een wijzigingsformulier invullen.