We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de Beheermodule

    9897%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    96798%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    963793%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    913282%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    870889%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.

    86698%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    82894%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    818898%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    805488%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    798895%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de Beheermodule

    9897%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    96798%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    963793%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    913282%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    870889%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.

    86698%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    82894%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    818898%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    805488%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    798895%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de Beheermodule

    9897%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    96798%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    963793%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    913282%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    870889%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.

    86698%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    82894%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    818898%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    805488%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    798895%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de Beheermodule

    9897%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    96798%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    963793%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    913282%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    870889%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.

    86698%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    82894%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    818898%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    805488%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    798895%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de Beheermodule

    9897%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    96798%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    963793%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    913282%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    870889%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.

    86698%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    82894%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    818898%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    805488%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    798895%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de Beheermodule

    9897%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    96798%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    963793%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    913282%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    870889%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.

    86698%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    82894%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    818898%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    805488%
  • Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?

    De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.

    798895%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud