Vragen en antwoorden
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.
-
Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?
Inloggen op de Beheermodule kan via de website.
-
Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?
Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen.
-
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?
Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de profielpagina kunt u dit controleren.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?
De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier
-
Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Tweede-factor-authenticatie bij EH2