Vragen en antwoorden
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Hoe kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
U kunt hiervoor een wijzigingsformulier invullen.
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau is er nodig om als intermediair met een ketenmachtiging te kunnen werken?
Om als intermediair te werken met een ketenmachtiging dan heeft u daarvoor betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig.
-
Hoe gebruik ik eHerkenning binnen Europa
Bekijk onze website voor meer informatie
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Uw activatiebrief verloren of de code verlopen? U kunt een nieuwe activatiebrief aanvragen middels het mutatieformulier op onze website.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.