Vragen en antwoorden
-
Ik heb mijn rechtsvorm veranderd en een nieuw KvK-nummer gekregen. Kan mijn eHerkenning worden overgezet?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Maak gebruik van de zoekfunctie op de homepage om het niveau te achterhalen.
-
Waarom biedt We-ID geen eHerkenning verwerkersovereenkomst aan?
In het kader van eHerkenning zijn wij volgens het afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
-
Wat is een Beheermodule?
De We-ID Beheermodule is een online self-service portaal waarin u een overzicht heeft van alle gebruikers en de machtigingen binnen de organisatie.
-
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Deze kunt u wijzigen door een wijzigingsformulier in te vullen.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de Beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de Beheermodule op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.