Vragen en antwoorden
- 
      
Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?
Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.
 - 
      
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn Belastingdienst eHerkenningsmiddel?
Dit kunt u doen op de website van het RVO
 - 
      
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de Beheermodule eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen.
 - 
      
Wat kan ik doen als mijn eHerkenningsmiddel is geblokkeerd?
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen zodat uw account wordt gedeblokkeerd
 - 
      
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct in uw mail toegestuurd. Hiervoor heeft u uw postcode en e-mailadres nodig.
 - 
      
Hoe werkt identificatie via de Identificatie-app van AMP Groep?
Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.
 - 
      
Welke machtigingen zijn er en wat zijn de verschillen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.
 - 
      
Wat zijn de vereisten bij het maken van een nieuwe wachtwoord?
Het wachtwoord dient aan een aantal eisen te voldoen. Bekijk hier de volledige lijst.
 - 
      
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
 - 
      
Wat is er nodig om mijn EH4 certificaat te kunnen koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.