Vragen en antwoorden
- 
      
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
 - 
      
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
 - 
      
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
 - 
      
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.
 - 
      
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.
 - 
      
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen in de Beheermodule.
 - 
      
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
 - 
      
Kan ik met spoed een eHerkenningsmiddel aanvragen?
Indien u de spoedprocedure op werkdagen voor 14:00 uur start, verwerken wij deze nog dezelfde dag.
 - 
      
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Aanvragen voor nieuwe eHerkenningsmiddelen worden gemiddeld binnen 1 week verwerkt (indien correct en compleet ingevuld).
 - 
      
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.