Facturatie
-
Hoe kan ik mijn eHerkenningsmiddel opzeggen?
Dat kunt u doen via een opzegformulier dat voor u van toepassing is.
-
Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?
De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.
-
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Hoe kan ik automatische incasso aanvragen en/of het rekeningnummer wijzigen?
Als u ons een SEPA machtiging toestuurt dan zorgen wij dat het rekeningnummer voor u wordt aangepast.
-
Waarom wordt mijn eHerkenningsmiddel stilzwijgend met 12 of 36 maanden verlengd?
Dit is vastgelegd in de algemene voorwaarden van We-ID
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Nee, wij gaan uit van de gegevens zoals deze vermeld staan in de KvK.
-
Wat zijn de tarieven van een spoedaanvraag?
Tarieven regulier en voor ketenmachtigingen
-
Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?
U kunt deze vinden op onze website.
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is allang uitgeschreven bij het KvK.
Ik heb een factuur ontvangen maar mijn bedrijf is uitgeschreven bij het KvK.
-
Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?
De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID