Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Waarom biedt We-ID geen eHerkenning verwerkersovereenkomst aan?
In het kader van eHerkenning zijn wij volgens het afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
-
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Deze kunt u wijzigen door een wijzigingsformulier in te vullen.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Wat is een Beheermodule?
De We-ID Beheermodule is een online self-service portaal waarin u een overzicht heeft van alle gebruikers en de machtigingen binnen de organisatie.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor een regulier eHerkenningsmiddel 3 middel?
Met een regulier eHerkenningsmiddel op niveau 3 kunt u voor meer dan alleen de belastingdienst inloggen. Hiervoor krijgt u geen compensatie.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Hoe kan ik straks VOG's aanvragen i.v.m. Wet Digitale Overheid?
U kunt uw account straks upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau.
-
Wat is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Wij staan onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving.