We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Hoe gebruik ik eHerkenning binnen Europa

    Bekijk onze website voor meer informatie

    224298%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    223398%
  • Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?

    De informatiesystemen van We-ID moeten regelmatig worden beoordeeld op naleving van de beleidsregels en normen van de organisatie voor informatiebeveiliging.

    220899%
  • Hoe wordt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb bepaald?

    Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.

    2171100%
  • Waar vind ik de voorwaarden van We-ID?

    U kunt deze vinden op onze website.

    216599%
  • Wat is een ketenmachtiging?

    Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.

    215796%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    214698%
  • Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?

    Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.

    213999%
  • Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?

    Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.

    212899%
  • Waar vind ik meer informatie over Wet Digitale Overheid?

    210999%
Toon meer

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud