Vragen en antwoorden
-
Wat zijn de tarieven van een spoedaanvraag?
Tarieven regulier en voor ketenmachtigingen
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit gefactureerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Hoe gebruik ik eHerkenning binnen Europa
Bekijk onze website voor meer informatie
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
De informatiesystemen van We-ID moeten regelmatig worden beoordeeld op naleving van de beleidsregels en normen van de organisatie voor informatiebeveiliging.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.