Vragen en antwoorden
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Is het annuleren van de fysieke identificatie bij AMP genoeg om mijn eHerkenning aanvraag stop te zetten?
Nee, het annuleren van de afspraak met AMP annuleert niet uw aanvraag voor eHerkenning. Deze aanvraag is immers al door ons verwerkt en gecontroleerd. De kosten voor deze verwerking worden dan ook gewoon in rekening gebracht. Wilt u uw eHerkenning toch opzeggen? Dat kan via dit formulier.
-
Hoe vind ik mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Binnen het eHerkenningsstelsel zijn er afspraken gemaakt met betrekking tot incidenten en de oplostijd.
-
Wat is een PKIoverheid certificaat en waar vraag ik deze aan?
Public Key Infrastructure
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen.
-
Waarom wordt er een twee maanden opzegtermijn gehanteerd voor contracten?
Hoezo is de opzegtermijn 2 maanden?
-
Op welke manieren kunnen ketenmachtigingen verstrekt worden?
Een ketenmachtiging kan verstrekt worden door de intermediair. Of indien u zelf beschikt over een EH3 middel.
-
Waarom moet ik bij een upgrade het hele bedrag betalen?
Een eHerkenningsmiddel met een hoger betrouwbaarheidsniveau is een geheel ander product waar andere voorwaarden aan verbonden zijn.