We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

    Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    1289596%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over een nieuw bericht, maar zie niets in de berichtenbox. Hoe komt dat?

    Wanneer u een melding per e-mail ontvangt dat er een nieuw bericht beschikbaar is in de berichtenbox, maar dit bericht niet zichtbaar is na inloggen, kunnen de onderstaande situaties van toepassing zijn.

    12298%
  • Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2

    Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.

    110186%
  • Hoe kan het dat wij nu zelf een nieuwe beheerder mogen aanstellen?

    Dit is een nieuwe functionaliteit die wij op verzoek hebben toegevoegd.

    105995%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    103096%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    100699%
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud