Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik als intermediair een afgegeven ketenmachtiging van een relatie registreren in de beheermodule?
U kunt in de beheermodule naar het kopje ''ketenmachtigingen'' gaan en nieuwe ketenmachtigingen toevoegen.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
Wat zijn de kosten van een Ketenmachtiging spoedprocedure?
-
Is een ketenmachtiging te gebruiken om in te loggen voor een fiscale eenheid bij de belastingdienst?
Helaas is dit niet mogelijk
-
Mag ik als directeur, met een OTP-device, mijn EH3 middel verstrekken aan mijn medewerkers?
Nee, dit is niet toegestaan omdat een eHerkenningsmiddel een persoonlijk inlogmiddel is.
-
Ik wil graag een wijziging doorvoeren alleen kan ik niet het juiste formulier vinden, hebben jullie een pagina voor wijzigingen?
Waar kan ik de wijzigingspagina vinden?
-
Hoe kan ik het beste een ketenmachtiging aanvragen als mijn relatie in het buitenland woont?
U kunt dan het beste de spoedaanvraag indienen.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via de beheermodule. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de aanvraag meerdere Kvk's.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik krijg de melding dat een klant al is uitgenodigd maar ik heb de ketenmachtiging al verwijderd en opnieuw uitgevraagd.
U kunt contact opnemen met eh-support@we-id.nl om u te helpen.