Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen met de OTP?
Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw We-ID eHerkenningsmiddel. Neem contact op met de klantenservice.
-
Hoe kan ik de We-ID Beheermodule aanvragen?
Indien u een eHerkenningsmiddel met betrouwbaarheidsniveau 2+ of hoger heeft, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheermodule als beheerder.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Maak gebruik van de zoekfunctie op de homepage om het niveau te achterhalen.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan via de website.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de Beheermodule eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Hoe kan ik mijn afgegeven ketenmachtiging intrekken?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Waarom biedt We-ID geen eHerkenning verwerkersovereenkomst aan?
In het kader van eHerkenning zijn wij volgens het afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
-
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Deze kunt u wijzigen door een wijzigingsformulier in te vullen.