Vragen en antwoorden
-
Wat kan ik doen als mijn eHerkenningsmiddel is geblokkeerd?
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen zodat uw account wordt gedeblokkeerd
-
Alles over de berichtenbox van We-ID
We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.
-
Wat zijn de vereisten bij het maken van een nieuwe wachtwoord?
Het wachtwoord dient aan een aantal eisen te voldoen. Bekijk hier de volledige lijst.
-
Welke machtigingen zijn er en wat zijn de verschillen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct in uw mail toegestuurd. Hiervoor heeft u uw postcode en e-mailadres nodig.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over een nieuw bericht, maar zie niets in de berichtenbox. Hoe komt dat?
Wanneer u een melding per e-mail ontvangt dat er een nieuw bericht beschikbaar is in de berichtenbox, maar dit bericht niet zichtbaar is na inloggen, kunnen de onderstaande situaties van toepassing zijn.
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien u een vraag of opmerking heeft over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
-
Waarom wordt mijn eHerkenningsmiddel stilzwijgend met 12 of 36 maanden verlengd?
Dit is vastgelegd in de algemene voorwaarden van We-ID