We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat is het postadres van We-ID?

    Het postadres van We-ID is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    5598%
  • Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?

    U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.

    545197%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.

    541497%
  • Alles over de berichtenbox van We-ID

    We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.

    52395%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    519293%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    50498%
  • Hoe kan ik voor meerdere gebruikers wijzigingen doorgeven?

    Dat kunt u doen via de Beheermodule of via de eHerkenning wijzigingspagina.

    472898%
  • Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK.

    472199%
  • Kan ik met spoed een eHerkenningsmiddel aanvragen?

    Indien u de spoedprocedure op werkdagen voor 14:00 uur start, verwerken wij deze nog dezelfde dag. 

    467099%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Aanvragen voor nieuwe eHerkenningsmiddelen worden gemiddeld binnen 1 week verwerkt (indien correct en compleet ingevuld). 

    462596%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982699%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973994%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951693%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    92099%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982699%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973994%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951693%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    92099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982699%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973994%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951693%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982699%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973994%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951693%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    92099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982699%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973994%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951693%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    92099%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud