We-ID support
  • Help center
naar We-ID.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    91999%
  • Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?

    U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.

    91398%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    890593%
  • Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?

    De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID

    84499%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    80698%
  • Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.

    799783%
  • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?

    Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.

    789289%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    Dit kunt u doen nadat u bent ingelogd bij de belastingdienst.

    75995%
  • Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    731687%
  • Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.

    729598%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    99693%
  • Wat worden de nieuwe prijzen op 1 juni 2025?

    Prijswijziging 1 juni 2025

    99100%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    982599%
  • Welke wijzigingen kan ik als beheerder doorvoeren in de Beheermodule?

    Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Hier leest u wat u allemaal kunt wijzigen.

    973894%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    970799%
  • Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    U kunt dit doen door in te loggen in de Beheermodule of via het wijzigingsformulier

    963294%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    951593%
  • Is het mogelijk om met DigiD in te loggen voor een fiscale eenheid bij de Belastingdienst?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om met DigiD in te loggen. 

    941100%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor een nieuwe gebruiker aanvragen met een wijzigingsformulier.

    932696%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    91999%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »

Bedrijfsgegevens

Footer Logo

KvK 24444001 Rotterdam
BTW NL819935177B01
Bank IBAN NL 86 ABNA 025 353 9552

LinkedIn logo

©2025 We-ID

Direct naar

  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen

Klantenservice

Heeft u een vraag over eHerkenning?
Neem contact op met onze klantenservice.

  • Klantenservice contact
  • Spoedprocedure
  • Wachtwoord vergeten
  • Storing en onderhoud