Vragen en antwoorden
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?
-
Wat te doen bij overlijden wettelijk vertegenwoordiger?
U kunt uw aanvraag of opzegging per post met een begeleidende brief van overlijden naar ons toe sturen.
-
Kan ik het abonnement type van een Gebruiker wijzigen?
De gebruiker kan dit moeiteloos aanpassen in de Beheermodule van We-ID
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen bij dienstverleners?
Wellicht is uw machtiging verlopen. Via de Beheermodule kunt u dit controleren.
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheermodule verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
Ik kan niet inloggen bij de Belastingdienst
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Wat is het telefoonnummer van de eHerkenning klantenservice?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-023 93 30.
-
Wat zijn de kosten van een eHerkenningsmiddel?
De kosten worden bepaald per betrouwbaarheidsniveau en contractduur.