Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op wanneer dit mogelijk is.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Het abonnement is door de Beheerder van uw organisatie eenvoudig in te zien en te wijzigen in de Beheermodule.
-
Kan ik een intermediair machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
-
Alles over de berichtenbox van We-ID
We-ID heeft een berichtenbox gelanceerd in de Beheermodule. Hier leest u daar alles over.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.
-
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel aanvragen?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen.